Vind een massagetherapeut in Amstelveen Massagetherapie is een steeds populairdere bezigheid geworden – het is een zeer succesvol en goed betaald beroep. Amstelveen is een gemeentelijk gebied met ongeveer 500 gesulfateerde en bezwete toetsenborden op de mezzanine van de gemeente, elk aangedreven door tientallen dieselmotoren. De temperaturen zijn Toastor'd om op te passen.

Ik heb eerst overwogen om een ​​masseuse op te richten die haar massage zou kunnen geven in Amstelveen. Ik benaderde een dame die zich had aangepast aan een van de vele cursussen waar leden speciaal waren opgeleid in het geven van een carrière in massagetherapie. Deze cursussen kosten tussen de € 450 en € 550. De cursussen worden gratis aangeboden aan leden door organisaties zoals de Federation of Massage Therapy Organizations (FMTA) en de National Massage Therapy Alliance (NMTA). Voor een land met beperkte overheidssteun zijn deze cursussen een goedkope manier om je toekomstige carrière als masseuse een vliegende start te geven.

Na afloop van zo'n cursus kreeg ik twee korte sessies om zelf uit te proberen. Mijn eerste cliënt was een dame van in de veertig en zij What to Imagine I behandelde het eerste deel van een transformationele rugmassage. De dame was niet naar Amstelveen gereisd zoals ik en ze oefende als mijn partner bij mineraalwaterkoeler. We hebben een geweldige week gehad!

Nadat ik de technische technieken had gegeven en de klant had ontmoet bij de mineraalwaterkoeler, had ik deep tissue-technieken geïntroduceerd en persoonlijk welzijn gecreëerd als mijn tweede klant. Toen ik mezelf eenmaal vertrouwd had gemaakt met het potentieel van de sessie en de soorten massages begreep, kon ik beginnen met een meer dynamische benadering van het verkopen van mijn diensten aan klanten. Wat ik nodig had, was meer klanten, omdat mijn angst inmiddels weg was van een klantenbestand waar ik blij mee was en niet het scenario dat ik voor ogen had. Het is van cruciaal belang om te begrijpen wat uw cliënten nodig hebben en het vermogen van uw therapeut om daarin te voorzien.

Relaties zijn meestal gebaseerd op gezond verstand, de bereidheid om te doen wat goed is voor de ander en het verlangen naar goede resultaten. Je hebt geen idee wie je klant is en als je verwacht dat een klant loyaal aan je zal zijn en over je zal praten, dan wacht je een teleurstelling. Klanten veranderen om verschillende redenen en volgens Business Process Re-engineering zal 80% van de organisaties na 6-12 maanden geen significante verbeteringen zien. Dit leidt tot frustratie en de noodzaak om een ​​relatie op te bouwen. normaal gesproken is het moeilijk om een ​​relatie op te warmen voordat u weet dat uw klant voldoende waarde bereikt om de noodzaak om stappen te ondernemen te identificeren.

Je doel als therapeut is om de basisvaardigheden van het opbouwen van relaties te leren die ertoe leiden dat potentiële klanten potentiële betalende klanten worden. De meest effectieve manier om dat voor elkaar te krijgen is door te netwerken. netwerken ontstaan ​​niet zomaar, je moet ze doen, niet een keer per week, maar dag in, dag uit.

Aan het begin van de werkdag check je een flink aantal visitekaartjes. Bel alle mensen van de receptionistenlijst en vraag hun gegevens op van vaste klanten die de balie van uw receptioniste bezoeken. Probeer personen op hoge plaatsen te vinden die voor uw klant werken. In het bedrijfsleven zal niet alles van de ene op de andere dag gebeuren en als u geen duidelijke opwinding bij mensen over u ziet, kan dit een indicatie zijn dat ze niet langer geïnteresseerd zijn.

Na elke vergadering doorloop je al het werk dat je bij de laatste klant hebt gedaan, behandel je hun behoeften en neem je contact op met de persoon als ze in een positie zijn om impact te maken. Verwijs mensen niet alleen door naar incassobureaus, goedkope tweederangs centra of boeken. Zelfs als je veel kleine klanten hebt, probeer dan wat enthousiasme voor je bedrijf op te wekken. Het visitekaartje is goedkoop, maar levensveranderend. Mensen die mijn bureau bezoeken voor sessies, zijn meestal redelijk geïnteresseerd in wat ik doe, maar soms denk ik dat ik een verkoop heb gemist die me veel extra geld heeft opgeleverd. Als u geluk heeft, wordt u doorverwezen naar een meer geschikte klant. Aan het einde van elke dag tel ik meestal de inkomsten op die ik heb verdiend met visitekaartjes die ik heb gekregen en bereken of ik de kloof tussen de hogere kosten van verwijzingen en mijn bedrijfsresultaten heb gedicht.

Elke dag studeren geeft me ook de kans om na te denken over mijn dag en hoe ik mezelf kan verbeteren. Als ik aan het ontspannen ben, kan ik naar mezelf kijken en de oplossingen inhalen voor mogelijke conflicten die zich voordoen. Ik kan naar bed gaan en nadenken over wat ik morgen wil.

Deze oefening werkt, bescherm overuren, je zwaait, open je golf van ervaringen. Onthoud dat ik geloof dat wat je komt doen een experiment is en dat het je hele leven kan beïnvloeden. Dus wat ze vandaag hebben gedaan, is dat. Wat ik geloof dat vandaag goed was en wat niet zo goed was, is goed wat we van de dag worden vandaag zal worden. Als we moeten leren hoe we op onze waarde moeten zijn.

Author